رؤیت دوبارهٔ لاگوندا، این بار به صورت رسمی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ



رؤیت دوبارهٔ لاگوندا، این بار به صورت رسمی
نوشته شده در پنج شنبه 20 شهريور 1393
بازدید : 26
نویسنده : hasan gholipour

همان‌طور که می‌دانید، پروژه لاگوندا، منحصراً برای خاورمیانه تدارک دیده شده و یادآور همان لاگوندای قدیمی است، که البته با پیچ و تاب‌های مدرن همراه بوده و فقط بر اساس دعوت‌نامه به مشتریان واگذار می‌شود.

 

2016 Aston Martin Lagonda

2016 Aston Martin Lagonda


این نمونه اولیه لاگوندا می‌باشد که روند تست آن طی چهار هفته آینده در عمان انجام خواهد شد و باید حدوداً روزی 805 کیلومتر در دمای 30 تا 50 درجه و جمعاً 23000 کیلومتر تست جاده‌ای شود و امتحان خود را قبل از برگشتن به دیارش انگلستان پس دهد.

 

2016 Aston Martin Lagonda

2016 Aston Martin Lagonda


لاگوندا دارای بدنهٔ سبک فیبر کربنی است که از پلت فرم Rapid استفاده کرده و فقط تعداد کمتر از 100 دستگاه از این خودرو ساخته خواهد شد.

 

2016 Aston Martin Lagonda

2016 Aston Martin Lagonda


لاگوندا برخلاف ظاهر خانوادگی و آرام خود، دارای یک موتور فوق‌العاده قدرتمند و جسور می‌باشد. یک 6.0 لیتری V12 به‌روز شده که توانایی تولید 600 اسب بخار (447 کیلووات) را دارد و قدرت این نیروگاه را توسط یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب تحویل داده می شود می‌دهد. به‌طوری‌که این سدان بزرگ را در کمتر از 4.2 ثانیه از مرز 100 کیلومتر در ساعت عبور می‌دهد.

 

2016 Aston Martin Lagonda

2016 Aston Martin Lagonda


آستون مارتین، برای قیمت‌گذاری لاگوندا، هنوز رقمی را اعلام نکرده است، ولی از حرف و حدیث‌های به گوش رسیده می‌شود فهمید که مبالغی فراتر از تصوّر ما (احتمالا بیش از 300 هزار دلار به گفته کار اند درایور) در انتظارش است. چرا که به گفتهٔ “مارک ریچمن” طراح مدل جدید لاگوندا، برای این مدل از تمام هنر خود برای خلق یک خودروی استثنایی استفاده کرده است و می‌گوید: لاگوندا هیچ‌وقت ارزان نخواهد بود، زیرا آستون مارتین آن‌را فراتر از انتظارات مردم ساخته، و برای افراد و بازارهای خاص تدارک دیده است.

 



:: برچسب‌ها: آستون مارتین , 2016 , اسپرت , سدان , لوکس , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: